Udoskonal swoje doświadczenie z centrum kontaktowym dzięki rozszerzeniu 2Ring dla oprogramowania do telefonów w centrum kontaktowym.
Rozszerzenie 2Ring Extension dla oprogramowania do obsługi klienta w centrach kontaktowych jest wartościowym narzędziem, które zwiększa funkcjonalność produktów 2Ring poprzez integrację z aplikacjami internetowymi firm trzecich na platformie Google Chrome. To rozszerzenie umożliwia płynną komunikację między Gadżetami 2Ring, Cisco Finesse a różnymi systemami CRM i stronami internetowymi.
Za pomocą rozszerzenia 2Ring, agenci centrów kontaktowych mogą łatwo połączyć swoje systemy CRM, takie jak Salesforce Sales Cloud, MS Dynamics i ServiceNow, z platformą Cisco Finesse Contact Center. Ta integracja usprawnia przepływ pracy, zapewniając agentom szybki dostęp do informacji o klientach i umożliwiając im efektywne obsługiwanie interakcji z klientami.
Rozszerzenie to jest przeznaczone do użytku w przedsiębiorstwach i wymaga konkretnej wersji 6.2 lub nowszej aplikacji 2Ring Gadgets dla Cisco Finesse na pulpicie. Dzięki wykorzystaniu mocy Google Chrome, to rozszerzenie oferuje płynne i niezawodne rozwiązanie dla agentów centrów kontaktowych, które zwiększa ich produktywność i zapewnia doskonałą obsługę klienta.





